Kyra Fit and Dance

Ledniczky Krisztina Kyra személyi edző oldala

Facebook

Megosztás

Kapcsolat

Üzemeltető:
Christina Tara Kft.
Székhely:
 
1119 Budapest, Andor u. 21/c

Fitnesz terem - Személyi edzés:
FLEX GYM - 100 % BODYBUILDING

1012 Budapest, Márvány utca 17.

Csoportos órák - CHAIR DANCE workshop:

ROXY Stúdió - 1136 Budapest, Tátra utca 4.

Gerinctorna és kinezio TAPE ragasztás:

***

Adószám: 
12448339-1-43

Telefon:
+36-20-382-3406

Facebook: Kyra Fitness & Dance

E-mail: info@kyrafitness.hu

Személyi edzések: Hétfő-Péntek-ig: 16.00 - 20.00 óra között

Hétvégenként: előzetes egyeztetés alapján

Táncórák: keresd az aktuális időpontokat a megfelelő óratípusoknál.

Személyi edző blog

A magas vérnyomás eredete - Népbetegségeink nyomában 2. rész

2018.08.07. A magas vérnyomás eredete - Népbetegségeink nyomában 2. rész

Személyi edzőként rendkívül fontosnak tartom, hogy vendégeim a tőlem elvárható legmagasabb szintű szakszerű segítséget kapják. Hiszen miért is választ egy vendég edzőt magának? Mert az életmódváltásához egy szakembert szeretne.
Ezért ez a bizalmon felül óriási felelősség.

tovább

Népbetegségeink nyomában 1. rész

2018.08.07. Népbetegségeink nyomában 1. rész

Nem szívlelem azokat az edzőket, akik "ledagiznak" minden túlsúlyos vendéget, aki belép az edzőterembe. Ez a szokásos "chokito reklám - Ne ítélj elsőre!" effektus. Hiszen lehet az adott vendég nem azért kövér, mert tele zabálta magát az elmúlt 20-30 évben.

tovább

1500 kalóriás étrend fogyókúrázóknak

2018.07.21. 1500 kalóriás étrend fogyókúrázóknak

Az 1500 kcal/napos étrend elsősorban testsúly csökkentési célú étrend. A kalóriákon kívül azonban érdemes még egyéb változókat is figyelembe venni ahhoz, hogy az étrend kiegyensúlyozott maradjon, és kalóriamegszorításunk előnyeit élvezve ne okozzunk kárt szervezetünknek.

tovább

FOLYADÉKPÓTLÁS FONTOSSÁGA

2018.06.27. FOLYADÉKPÓTLÁS FONTOSSÁGA

FOLYADÉKPÓTLÁS FONTOSSÁGA ...nem csak A SPORTBAN
Egy felnőtt ember testének 50-70 százaléka, egy újszülött testének 80 százaléka, egy megtermékenyített petesejt 95 százaléka víz. Sportos, izmos emberek esetén a víz aránya általában magasabb, ugyanis az izom legnagyobb részét víz teszi ki.

tovább

Mi a Protein? Miért van rá szükség?

2018.06.16.

FEHÉRJE – MILYET, MIKOR, MIÉRT?
Rengetegen isznak protein shake-et, de kevesen tudják, melyik típust milyen célra érdemes választani. Íme egy kis gyorstalpaló, érthetően, lényegre törően.

tovább

Mi áll a hízás mögött? Pajzsmirigy problémák nyomában

2018.06.11. Mi áll a hízás mögött? Pajzsmirigy problémák nyomában

Nem biztos, hogy a lustaság! Ne ítélj meg elsőre!
Már évszázadok óta kutatjuk a fogyókúra lehetőségeket és ahogy fejlődik a gyógyszeripar napról napra jelennek meg az újabb "csodaszerek", étrend kiegészítők, gyors fogyással kecsegtető hirdetések. Szinte egy komplett üzletág épült fel erre, természetesen nem csak hazánkban, hanem világszerte.

tovább

Fodormenta, mint gyógynövény

2018.05.06. Fodormenta, mint gyógynövény

Gondoltad volna, hogy egy normál menta levélben mennyi hatóanyag van?
A természet csodálatos és nem véletlenül teremtette ezeket a növényeket. Mindegyiknek fontos és beláthatatlan következménye és hatása van életünkre. Itt van például a menta levél, amivel jobb esetben is csak a mojito koktélban találkozunk vele. Olvasd tovább és nézd meg mit is rejt ez a pici növényke.

tovább

Virágpor tippek felnőtteknek és gyerekeknek

2018.01.29. Virágpor tippek felnőtteknek és gyerekeknek

Virágpor tippek felnőtteknek és gyerekeknek. A virágok porzója termeli a méhek által a nektár mellett szintén gyűjtött virágport.

tovább

Egészségpercek - Mandarin

2018.01.28. Egészségpercek - Mandarin

A mandarinok kisebbek a narancsnál, de vitaminok, ásványi anyagok és antioxidánsok, például C & A vitaminok, kalcium, magnézium és szelén, valamint béta-karotin és luteinek többszörösen magasabbak benne.

tovább

A méhkenyér, a méhek téli eledelének jelentősége

2018.01.18. A méhkenyér, a méhek téli eledelének jelentősége

A méhkenyér kiválóan hat a bélrendszerre, a májra és a prosztatára is. Javítson méhkenyér kúrákkal egészségi állapotán, évente 2-3 alkalommal!

tovább